torsdag 1 september 2011

va det sambons tur att fylla år. Idag blir han 43 år. han fick en ny morgonrock eftersom han gamla hade hål under armarna och det va dreadlocks på halva framsidan. Sen fick han tre par nya kallingar...och när han va och lämna de små på skola och förskola i morse gick jag och kasta tre gamla par ur hans kallisong låda. Rätt ska vara rätt!

Och så har jag bakat en hallonpaj till honom och resten av familjen som dom kan mumsa på när jag är på jobbet.

Men va uppe på stan och fika lite med vänner och bekanta. Det är alltid trevligt att bara sitta och snacka lite...fast jag oftast är ensam tjej, men det är faktiskt lite skönt att sitta och prata med boysen för dom verkar bry sig lite om hur man mår efter allt som hänt och vad som ska hända näst. Nä nu duscha och fixa till sig lite sen iväg och jobba lite. Ska bli skönt att komma hemifrån..särskilt eftersom mellantösen åkt på utegångs förbud igen efter bara en dag utan...men gissar på att sambon kommer göra som vanligt...släppa lite på gränserna när jag inte är hemma för att han har så MYCKET annat att ta hand om när han är själv...gissar även på att allt kommer stå kvar på matbordet åxå när jag kommer hem. Som det brukar.

Inga kommentarer: