tisdag 13 september 2011

ZZZzzzz

jobbar en dag tur sen har jag sovmorgon. Och jävlar vad jag ser framemot att vara ledig i helgen här ska sovas på seriöst hög nivå! Och så va jag och boka nya turer. Så har fått 22 dagar att jobba denna månad. Blir fint nästa månad. Och så dom dagarna jag jag hade korta dag turer öka hon på så jag fick hel dagar gött mos. Och ser ut som att det blir fullt upp nästa månad åxå!

Men jag är trött som ett as och idag va det ju full storm ute det va fan inte roligt att cykla då kan jag lova...fan stog upp i motvinden och kom inte en meter fick gå med cykeln och det va inte lätt det heller för det kom hast vindar som tog tag i cykeln som gjorde att jag höll på att lyfta med cykel och allt. Gissar på att jag kommer ha en grym träningsvärk imorgon!

Inga kommentarer: