onsdag 7 september 2011

Fan

va dum jag är...idag kom jag på varför jag går runt och är så deppig.

Jag måste ju ta tag i nåt jag inte velat göra på många många år. och det kommer kosta mig...både det att vara borta från jobbet och att själva tandläkaren kostar ett arm och två ben. Och så närmar sig jul och alla födelsedagar. Visst jag kunde vara smart och lägg ner lite pengar och köpa det mesta nu innan sen så ta och boka tid och göra behandlingen hos tandläkaren strax före jul och så på så sätt ha råd med allt...men alla funderingar och tankar gräver ett hål inom mig...jag vill ju aldrig vara den som gör att barnen inte får allt dom förtjänar. men nån form av lösing hittar jag väl på...nånstans trollar jag med knäna och vips så fixar det sig...ska bara tänka ut hur jag trollar.

Inga kommentarer: