lördag 17 september 2011

De

va roligt att få långväga besök. Sambon vän är ju även en bekant till mig så det vart ju naturligtvis snack om gamla tider och vilka dumma hyss man gjort. Han har gått och skaffat sig en vacker fru med åren åxå. Och vad barnen va lika honom! Så klart gick vi igenom gamla kort och skratta oss harmyta åt alla frisyrer.

Men skämdes som en hund åt att hemmet såg ut som ett övergivet öde hus. Men när jag förklarade att jag jobbat röven av mig hela veckan och att sambons så kallade hjälp är lika obefintlig som den alltid varit förstog som att jag arbetar i motvind och i en väldigt lång uppförsbacke. Men hann att plocka undan det värsta innan dom kom.

Så var det detta med min mage. Få såna buksmärtor emellanåt att jag inte vet vilket ben jag ska stå på det är bar att sätta sig ner på närmaste stol och andas djupt till det värsta släpper. har tryckt i mig en liter blåbär proviva och hoppas på att det ska jaga bort vad som nu bråkar i magen. Men tycker det är konstigt...har haft bukras i snart tre veckor fast nu är det ju inte pga antibiotikan utan nåt virus eller så...borde inte jag börja trilla lite i vikt kan man tycka...nä tycker snarare jag traskar upp i vikt!

Inga kommentarer: