söndag 18 september 2011

Utråkad

as hell!
Tagit det lugnt i två dagar och vilat och varit sjuk i magen...vaknar kl kvart över sju och kan inte somna om en ledig söndag...vågar inte dricka kaffe utan dricker the. Har ätit frukost har läst tidningen. Tvätta och diska samt städa gjorde jag igår. Har en jätte hög med tvätt att vika sen är allt fixat...men det är inge kul ju! Bara bajs på alla kanaler på tvn...sambon han sover efter ha jobbat natt...jag är nog inte gjord för att vara för mycket ledig!

Hur går det då för sambon å mig? Tjaaaa får fråga varje dag utom i fredags vad han varit glad över. Nu har ju han inte riktigt fattat vad det går ut på men orkar inte rätt han. Men han försöker. Det får jag väl vara glad över. Jag är däremot vågar inte lägga ner energi på att göra allt jobb själv...särskilt inte när sambon inte verkar vara helt intresserad på att göra sin del. Får väl se under veckan nu när han är ledig om han kanske kliver fram och tar för sig lite mera...men är vansinigt trött på att vänta.

Inga kommentarer: