söndag 24 maj 2009

Inatt

inatt drömde jag att jag hade en katt, eller nej inte alls. Utan jag drömde att jag var jätteförkyld å hade jätte snorbusar i näsan å hur mycket jag än snöt mig så släppte dom aldrig utan att jag fick ställa mig framför spegeln å gröpa med hela lillfingernageln för att få loss dom. Hmm undrar vad det betyder...
Enligt nätets drömtydning:
SJUKDOM: Som så mycket annat i drömmens värld är tolkningen den rakt motsatta. Drömmer du att du eller någon annan är sjuk skulle det alltså betyda hälsa och ett långt liv.

Jo jo gjorde ju ett test på fb igår å då skulle jag leva till 2070.

Så tanken är ju inte helt fel...imorgon är ju måndag så börjar jobb veckan å småbarns ledigt.Men nått som grämer mig är att vi ska lämna in bilen på verkstad direkt på morgonen för att få den tillbaka på kvällen. Väldigt dåligt planerat av sambon...det är ju löningsdag å mitt slösa behov behöver blir tillfredsällt...hmmm kanske skulle GÅ upp på stan men det skulle ju ta säkert 7 minuter å tänk om det blåser eller solen skiner...jag har ju varken bärbart tak att skydda mig med eller solskydd att fälla ner mot solens elaka strålar...

Inga kommentarer: