lördag 23 maj 2009

Jag älskar

min dotter av hela mitt hjärta det gör jag verkligen.

Hon kan driva mig vansinnig å till gränsen till nervsammanbrott inom loppet av två minuter. Hon är grymt lik mig, både till utseende å till sättet.

MEN!!

Jag har aldrig varit så blond som hon är...det går inte en dag utan att det trillar ut något ur munnen på henne som får en att brista ut i asgarv.

Som när hon hade noja att kolla på svampbob. Å säger vad heter svampbob på engelska funderar en stund själv på sin fråga å säger sen på bästa svengelska Swwaaapbob måste det bli va?!

Eller sittandes vid mat bordet, varför äter vi aldrig kött...tuggades på en fläskkotlett.

Sen gör hon saker som man bara bli så förundrad över...kastar sig in i en djup diskution om livsfrågor å sopar mattan med alla.

Men oftast så är hon bara blond å det hjälper inte ett endast dugg att färga håret brunt...för hur annars klarar man av att bränna sig själv på stortån med plattången?!

Inga kommentarer: