torsdag 21 maj 2009

Som

ni vana besökare (typ 2st) ser så har jag dekorerat om min blogg...kände efter å kände att jag minsann inte alls är en rosa tjej längre.

Jag klämde å kände på många färg kombinationer innan jag insåg att jag gått och blivit en blå gudinna.

Fast min högt allvars samme mamma varje år på min födelsedag ger mig en ny färg som ska vara just min detta året å har räknats ut efter alla konstens regler.

I år är det GULT som är min färg å hör å häpna efter som när man räknar å lägger till å drar ifrån så förstärks den tio!!! gånger sug på den ni.

Några saker stämmer dock men får mig mest att små le...läste högt för sambon å han fnös lite i mitt öra...i samtycke eller för att han ansåg att det var rent nonsens förtäljer ej historien.

"Brist på bekräftelse och erkännande av det arbete som du lägger på alla projekt, kan göra dig besviken och sur, om du inte får det erkännande och den uppskattning som är mycket viktig för din vidare skapande och allt du gör, finns det risk för att du trampar andra på tårna och blir lite småelak."

No skit lixom bara...tror nog vi alla reagerar likadant om man inte får någon form av uppskattning för all tid å energi man lägger ner.

Ne nu ska jag ta och klä på mig kläder eftersom jag svansat runt i morgonrock hela långa dagen...det är ju dax att åka å jobba tänk jag gör bara 20 timmar denna vecka rena rama semestern!

Inga kommentarer: