söndag 17 maj 2009

Strul

strul strul...å åter lite strul.

Det börja med att en av tjejorna i veckan vart sjukskriven så det vart vikarier insatta för henne hela veckan samt helgen. Sen i fredags kväll blir den andra ordinarie tjejen sjuk, muntert värre...men allt löser ju sig på ett eller annat vis men jag som ensam ordinarie känner ju pressen över att ha koll så allt som ska göras görs samt att allt flyter smidigt. Å hur lätt är det när man själv jobbar natt???

Men idag är det ordinarie personal som tagit extra pass så jag kan lugnt strosa runt här hemma innan jobbet.

Ska göra mig iordning för vi ska dra iväg å säga grattis till min farfar som fyller år hur mycket har jag glömt (eller rättare sagt aldrig hållt reda på)

Så tjingeling å kram å allt sånt till nästa gång!

Inga kommentarer: