fredag 22 maj 2009

Jag

åt chili igår...med mycket vita bönor i...kan lova att sambon inte kommer vara nöjd när vi ska samsas under täcket i natt...det är inga snälla utan såna som svider i skink köttet på vägen mot friheten!

Idag har varit en riktigt bra dag, mest för att det är lite oväder. Min dramatiska ådra älskar när naturkrafterna släpper loss, åska å hagel är gott för själen samt att det har en lugnade effekt på barn. Dock oftast bara en dag i taget sen börjar rastlösheten oftas visa sina tydliga spår...

Imorgon hoppas jag faktiskt på sol å värme skulle vara så skönt att sitta ute på baksidan fram på kvällskvisten å dela på en flaska vin små prata å ha en bara vara kväll DET längtar jag efter.

Sen har min gamla fix idéen börjat göra sig påmind...såg en annons i tidingen i morse å sen har suget bara ökat ju mer dagen gått.
Har varit tvungen att sätta igång med flera större projekt bara för att inte kasta mig ner på golvet å få ett psykbryt å grina mig till att få som jag vill...

Inga kommentarer: