fredag 29 maj 2009

Så här arg va jag!




Notera att lappen är stooooor. Tog nämligen löpsedels storlek. Så det går inte att missa lappen fast dom vågar inte nämna nåt...konstigt nog så hjälpte både sonen å dottern till utan gnäll igår samt att 18 åringen plockade snäll in sin disk i maskinen efter maten igår...hmmm

Sen så när jag ändå va lite arg så gav jag en skopa till sambon. men som vanligt så hetsa jag upp mig över inget. Det fanns faktiskt en väldigt naturlig förklaring...

Jag får faktiskt ta å skärpa till mig lite...jag kan inte göra en höna av en fjäder varje gång det ringer nåt i mitt bakhuvud. Jag kan ju inte klandra sambon för vad nån annan gjort mot mig.

Det finns ju ganska så stora tecken på att han faktiskt älskar mig även om han dock kan vara väldigt få ordig å inte direkt romantisk i vissa avseneden.

Inga kommentarer: