måndag 4 maj 2009

Jag överlevde

helgen samt alla timmar...hade ju räknat fel...vart ju 64 timmar på 6 st arbetsnätter...ser fram emot kvällen så jag kan krama kudden tidigt å länge...

I går eftermiddag tog jag sambon å gick på bio såg Wolverin. Helt okej film faktiskt förutom några små saker som man höjde ögonbrynen för...men dom är ju superhjältar så dom kan ju göra allt...
Men sambon verka mer nöjd över mitt film val denna gång...inte för att kvinnor som hatar män eller jag menar män som hatar kvinnor va dirket dålig så var ju inte det direkt en film han ville se. Å jag är ju inte direkt överförtjust i superhjälte filmer...så nästa gång blir det en film i min smak igen he he he he he he he...funderar på the Reader...men kan gissa att bara för att det innehåller en hel del historia så kan den falla han på läppen...men min stora gissning är att han kommer total såga den innan han sett den.

Sen ska jag sätta blås lampan i rumpan på sambon så alla papper blir ifylla om semestrar å fritids ansökan mm.
Är så vansiningt trött på att ha tre barn med tre olika tider. Vi behöver samma tider samt längre tider så vi kan få sova efter nattarbeten och att alla slutar samtidigt!!! Och under sommaren kan vi inte ha dom hemma när vi jobbar, det blir inget bra kan jag redan räkna ut nu. Jag vägrar att ha dom hemma när man jobbat 10 timmar natt...då blir jag inge trevlig...å det är inte rätt mot dom stora barnen heller.

Jag hoppas ju på att dom kommer vara borta nån vecka med farmor åxå. Sen har jag kollat lite priser på små stugor på västkusten å det va inte så farliga priser faktiskt runt 1800 för en vecka tycker inte jag va så blodigt...å en hel vecka bara sambon å jag låter inte helt fel faktiskt...frågan är ju om vi kommer att ha något att prata om när vi inte har alla barnen runt bena.

Ne nu ska jag ta å kissa lite sen fylla på kaffe tarmen så jag kan hålla mig vaken i allafall tre timmar till...

Inga kommentarer: