lördag 9 maj 2009

Kollar

man i kors när man kör bil ser man dubbelt så mycket trafik å det gör hela färden mycket mer spännande!

Sen har jag faktiskt tappat humöret ganska så kraftigt så att jag fick sambon att svartna till i ögonen...men vad gör väl det jag kan kontra med att skjuta blixtar med ögonen å skicka rök singaler med öronen. Ha se där vad han backa fort! Ge dig inte in i en kamp med mig ser du grabben lille...en arg gudinna är inte att leka med...sen kan jag avsluta med att lägga han på "ignor" listan ett dygn utan problem. Kan lova er att det va nån som tassa med tysta steg runt gudinnan.

Men ursäkten väntar jag fortfarande på...


Igår kväll orka jag inte längre vara sur samt så var jag sugen på sällskap framför tv:n å hockeyn så jag fick börja prata med sattyget. Fick han att köpa en flaska vin å kex å ost till det så vart ju en trevlig kväll tillslut fast Sverige spela som en pottaskit. Får väl hoppas på att Sverige skärper till sig till söndagens match.

En sista grej bara...mitt i ilskan kan jag inte låta bli att smälta lite. För det är något särkilt när en man står å stryker pärlplattor. Vet inte vad men gissar på att det är nåt fel i hjärnan på mig...

Så nu ska gudinnan gå å sätta sig till dukat bord. (fan jag har det ganska så bra...kanske ska sura lite till bara därför att)

Inga kommentarer: