tisdag 2 juni 2009

Det är ju

så typiskt att hela helgen har solen lyst från klar blå himmel...gårdagen var ju helt underbar den med...men vad är det för väder nu när man är ledig?! Det är ju så typiskt...alla har fått njuta av solen men jag som jobbar natt å vill ha lite trevligt väder på mina lediga dagar får nöja mig med piss regn å oväder tame fan jämt!
Men visst det är inte helt fel att gå å skrota i affärer i sånt väder, fått inhandlat skor till nästan hela familjen. Samt att jag å sambon har fått en massa tillsammans tid fast vi haft lilleman med oss, men bara det där att inte ha någon tid förrens på eftermiddagen att passa gör ju att man har tid å bara skrota runt å kolla på det ena å andra...det är som balsam för själen!!!

Imorgon har jag en slapp förmiddag framför mig men en mer full in planerad eftermiddag som jag just nu insåg att jag måste på stört gå å planera om...jag kan inte var på två ställen samtidigt...tvättstugan å köra till andra sidan stan samtidigt funkar inte...suck hoppas att det finns nån annan tid imorgon tidigare...fuck så jobbigt allt blev nu då!

Inga kommentarer: