söndag 7 juni 2009

Idag

är ingen rolig dag...
humöret är i botten å solen lyser fortfarande med sin frånvaro, men jag jobbar ju i stort sett hela nästa vecka så lugn det kommer!

Ska bli skönt att gå till jobbet å få lite lugn å ro...även om dagen varit halv lugn så tar det på krafterna efter en vecka full i barn tjat.

Imorgon börjar tre veckors semester från småbarnen men blir ju inte direkt nån semester för jag jobbar som vanligt samt att sambon ska ha sin mördar vecka på jobbet så vi får ju inte direkt nån extra tid över. Å jag behöver det just nu!!
Men efter det så ska vi ha dom hemma i tre veckor hua! Gäller att det är bra väder så man kan göra nåt vettigt av denna sommar.

Dom andra veckorna kan man ju göra andra saker för då är det ju som vanligt med jobb å fritids så det blir nog bra.

Men just nu längtar jag till vecka 30 för då har sambon å jag semester både från barn å jobb. Visst dom stora är hemma men det är ju en helt anna femma. Om klarar ju sig själva om vi vill åka iväg å göra nåt. Vilket jag hoppas på att vi ska kunna klämma in i varje fall nån dag eller två.


Men just nu ligger det på att försöka planera in nåt på midsommar det ända jag vet är att jag vill bli full!! Go å rund under fötterna. Inte dö full utan bara lite lagom go å gla kexchoklads full. Håller tummarna på att sambon inte får hoppa in å jobba bara. Även om han börjar kl 01 så kan han ju inte vara med å festa, alla vet ju hur trist det är att vara den enda nyktra på en fest. Särskilt på midsommar (om man inte är gravid eller jobbar det vill säga...)

Inga kommentarer: