torsdag 25 juni 2009

Senare

idag...(tänkte först skriva imorgon men kom på mig själv där) ska vi ut å stor shoppa.
Vi ska till Rusta, Marin å Fritid, Axfood, Jula, Jysk, Lidl samt Willy´s. Satt å räknade ut att kalaset ska gå på ca 12000:- Så jag är så spänd att jag inte kan sova! Spendera pengar är ju så himla kul! Å på saker som jag vill ha å verkligen verkligen behöver för hör å häpna...vi ska köpa oss en ny säng. Å en riktig säng! Inte en som behöver luft å beter sig som en vattensäng varje gång man vänder på sig...

Men kom just på å tänka på en sak...betyder detta att jag kanske kan få sova mer än 4timmar i sträck? Bäst jag går å sover så jag inte är allt för trött när sängen kommer hem för den skall ju invigas på bästa sätt...eller tror ni man kan få prov knulla lite i affären?
Man vill ju vara säker på att den håller för vilda riter i nattens hetta å andra trevliga saker man kan komma på!


Men måste ju berätta en konstig sak...när sambon klev upp i morse höll han på å sa massa kryptiska saker trött som jag var tog det några kommentarer innan jag fatta.

Han hade nämligen drömt om att han hade köpt ett gatukök å att han traskade in å hitta mig vara mitt uppe i en vild sex akt med nån blond kille på hans köksbänk...
Han vart inte så upprörd över att jag va otrogen utan mera arg över att vi höll på där man skulle laga mat. Han hade kastat ut mig å samtidigt kastat till mig en nyckel å sagt nåt i stil med att där kan ni ju hållas...men tydligen så var det lite traumatiskt för han hade sålt gatuköket.
Å sen hade jag sökt upp han å velat förklara mig men se på det örat ville han inte höra...då hade jag sagt att det va bäst han höll sig sams med mig eftersom jag va skyldig han 170000:-

Nu ska ju jag förklara en sak... sambon kommer aldrig ihåg sina drömmar. Men när han har gjort det så handlar det alltid om mig...å sen till mitt försvar så har jag aldrig varit otrogen i någon av mina förhållanden ( även om jag kanske skulle behövt vara det)å kan inte minnas att jag ens haft sex med nån blond kille. Nånsin!!

Inga kommentarer: