lördag 6 juni 2009

Våga

vägra sol!

Jag är så glad över att det regnar varje dag jag är ledig. Det är så tryggt att veta att jag slipper få fula ränder efter bikinin menar jag.

Idag väcktes vi av lilleman som lång å sjöng efter pappa...riktigt mysigt att ligga å lyssna när han låg där å små sjöng en stund för han verka inte ha bråttom upp heller...

Sen börja dagen ganska så bra typ en timme senare börja tjatet samt dom ständiga små bråken som tar musten ur en.

Men vandra ändå till Wadköping å medeltidsmarknaden å spana lite på grejor å bara strosa runt sen tog vi en stund i stadsparken innan vi vandra sakta hem i duggregnet.

Sen så märker jag att sambon börjar hitta livsglädjen igen. Han däckar inte direkt barnen somnar eller han lägger huvudet på kudden. Han har till å med ork att vara lite lätt romantisk de ni!

Nu latar vi oss mest framför pippi på dom sju haven (den riktiga då) å väntar på att få klubba ner barnen i säng så vi vuxna kan få ta fram vin å kex...

Inga kommentarer: