lördag 20 juni 2009

Midsommar 2009




Så då var ännu en midsommar med mig som lekledare avslutad.

Men klanten jag glömde köpa tre saker till lekarna så fick hitta på nya varianter av det jag hade redan planerat. Men det gick bra man är ju rutinerad. Vi åt å drack skrattade å lekte efter mina regler. Så det gick ju över förväntan.

Sambon vart ju lite lätt as packad efter ha svept i sig tre snapsar i snabb takt som fyllde ut öl ruset bra som fick på spädning av whisky å grogg. Men jag va duktig å höll mig i lagom sus å dus stadie hela kvällen.

När jag bestämde mig för att det va dax att valla hem sambon öppna sig himlen å ös regnet var ett faktum. Hamna i en tele kö till taxin, men så fick jag en snille blixt. En av mina goda vänner bor ju runt hörnet å skulle ha bil hemma så smsa å snäll som han är ställde han genast upp å körde hem oss säkert å tryggt. Tack så mycket vännen!

Väl hemma räknade jag in alla hemma varande barn å märkte att en saknades men en släpat med sig en kompis hem. Men han tröttna vid 3 tror jag å drog hemåt.

Men vad som hände sen är mer barn förbjudet...men har för mig att midsommarnatten ska ha nåt med sex och oupptäckta lustar att göra.

Inga kommentarer: