onsdag 31 mars 2010

Är

sugen på en ny mobil...funderar på en sån här eller en sån här sambon har ju beställt sig en sån här som han går å väntar på ska trilla ner i brevlådan. Men jag lutar mer å mer åt just den här
Jag var ju en inbiten sony ericson älskare i många år. Men så börja jag snegla på sambons mobil å dennas användnings område å börja finna den mer å mer intressant samt enkel att använda fast den är väldigt avancerad. Den lur jag har i dag den köpte jag dyrt å hade roligt med i ca 2 veckor sen tröttna jag. Visst använder jag den väldigt mycket men det jag köpte den för...att bla lyssna på musik med gör jag aldrig numera. Så känner att jag vill vara mer säker på vad jag vill ha mobilen till å vad jag ska andvända å det viktigaste vad kommer jag att använda telefon mest till?

Nu ska jag ta tag i kragen på mig själv å försöka få något gjort nu när man är ledig.

Inga kommentarer: