söndag 7 mars 2010

Bäng

trött!

Hatar att ha feber för jag blir ju så jävla trött. Men har på ren jävulskap hållt mig uppe å vaken hela dan...men så nu kom jag på att fan jag ska ju hämta sonen på station kl 24...å hur trött kommer jag va då tror ni?!

Imorgon kommer de tre små hem å en enligt utsaga så ska minst en va sjuk...men det återstår väl att se...har ju hört det förr å sen fått hem barn som inte alls varit sjuka.

Så tele terrorn har hållt på i dagarna två...fattar bara inte det är ju inte så jävla svårt att va hemma med sjuka barn. Snarare tvärtom, brukar ju va ganska så lugnt å stilla med febriga barn så fattar inte varför man inte kan ta hand om dom utan att man måste tjata om ditt å datt å överdriva varje jävla gång. Å är man osäker så finns ju ett gratis nummer att ringa till där utbildat personal sitter å svarar dygnet runt med det är klart så kan man ju inte bibehålla pung greppet på sambon i tid å otid!

Inga kommentarer: