torsdag 11 mars 2010

Dubbel

suck.

Slapp huvudvärken i ca 1½ timme nu på kvällskvisten. Men bara för att upptäcka att den kom tillbaka med en kompis rummel å rabalder...så blir till att springa ett par varv på dass har jag en känsla av. Bara det håller sig till det nu bara vill inte ha utgifter i båda ändar...för sist jag fick nåt sånt va jag dålig i 3 dagar å verkade inte ha nåt stopp heller.

Men visst den magsjukan gjorde att jag rasa 6 kg på 3 dygn å sen dom tre månaderna efter rasa 10 kg till...va ju en riktig puma i bikini den sommaren...

Men slipper mer än gärna alla former att magsjuker efter det...för nåt hände efter det i kroppen som gör att jag reagerar kraftigt!

Ne nu blir det till att dricka fil å vara snäll mot magen i ett par dagar! Men närmast på schemat ligger nån timme framför tv:n sen tror jag att jag gör en tidig kväll...

Inga kommentarer: