tisdag 30 mars 2010

Social

har jag varit i dagarna två. Igår hängde jag med bigT och handlade lite mat. Det va trevligt att strosa runt i bland hyllorna å irritera andra eftersom jag inte hade bråttom alls..så jag kunde ställa mig mitt å gången å hindra alla som hade bråttom...trevligt trevligt!

Idag åkte jag ut på landet långt å helvete å hälsade på en av jobbarkompisarna som är hemma å är mamma ledig.
Men hann nästan vara borta i tre timmar innan jag började vara efterlyst. Det är ju konstigt...kylskåpet va fullt i mat å spisen stog ju på plats men konstigt nog hitta dom ju på nåt nytt hemmets googel orakel va tvungen att tala om vart det va.

Tråkigt nog känner jag mig inte på humör för något...har ju tid att ta tag i förrådet å få det i ording innan våren kommer å det blir för varmt att hållas där ute.

Jag skulle kunna storstäda, byta gardiner, putsa fönster coh vår pynta hela lägenheten. Men nej inget av det är något som helst roligt eller lockande så det får vänta tills jag helt enkelt vill.

Vad jag vill däremot tycks jag vara helt ensam om att vilja så blir inget med det heller!

Inga kommentarer: