lördag 13 mars 2010

Förtydligande

Jag sover alltid på sambons högra sida...eller den som är innerst. Av den enkla anledingen att det är hans barn som vaknar på nätterna. Inte mina eller ja klart som gör men dom är stora nog att ta sig till mig om dom vill nåt...men för det mesta är dom två lata å smsar mig eftersom det är så vansinigt jobbigt att gå ner en trappa!

Så jag sover alltid på sambons högra sida. Sen är det som så att han sover alltid på sin högra sida å då behöver jag aldrig somna mot hans rygg. Utan kan somna i sked eller liknade. För skulle vi sova tvärtom skulle jag alltid få somna med hans ryggtavla mot mig å det finner jag inte alls trevligt! Så jag bestämde ganska så snart att jag sover påhöger å han sover vänster för trevlighetens skull.

Nu när jag råkade vara magsjuk så sa jag lite fint...nu ska jag säga nåt du inte ofta kommer få höra ...ska vi byta sida? Å kan ni gissa hur fort han kasta över sina kuddar å täcke? Jag han knappt tala till punkt innan kuddarna landat.

Så nu när jag fick lite hjälp med datorn så sa jag ju lite på skoj att det nästan var värt att släppa "hans" sida en natt till så SKOJADE jag ju bara.

Höger sidan av sägen är ju min!

2 kommentarer:

General Pansar sa...

Så att somna mot din ryggtavla är mysigare?

GudinnanT sa...

Ja mycket trevligare...då kan du passa på att killa mig på ryggen åxå;)