tisdag 23 mars 2010

Hur

ska man va kläd på en rättegång?

Ska man va strikt kläd? Typ kostymbyxor och blus. Eller klänning å tajts? Eller kan man ha snygga jeans å nån snygg topp till?

Jag vill ju inte se ut som en advokat eller som nån som släpats dit baklänges genom en buske. Men samtidigt så vill jag ju känna mig bekväm fast lagom uppklädd.

Väldigt svårt faktiskt.

Å skor...har jag några vettiga skor? Å håret ska jag göra något med det? Eller ska jag ha det utsläppt.

Många saker att tänka på. Men tror faktiskt att detta är en liten grej för att jag inte ska bli allt för nervös å vill ha en liten "rustning" för att gömma mig lite bakom tills jag väl sitter där och inte kan göra annat än att svara på alla frågor så gott jag kan. För det enda jag kan göra är ju att berätta sanningen. Har ju inget annat att komma med.

Inga kommentarer: