fredag 19 mars 2010

Verkligheten

av vad som komma skall börjar visa sig lite sakta.

Hade ett bra samtal med åklagaren i dag. Hon förklarade både det ena å det andra. Samt att jag fick ganska många svar på mina många frågor. Men vissa frågor ärr ju inte lätt att svara på. För det är ju ingen som kan svaren innan domen är satt. Men verkligheten över vad som kan hända kom å sparka till mig i ansiktet ganska så kraftigt efteråt. Va tvungen att sätta mig i soffan å ful grina ett par minuter. Jag va helt känslomässigt slut!

Så ska jag jobba hela helgen så på måndag kommer småbarnen hem så nån chans till att samla kraft innan det stora slaget känns ganska så långt borta.

Men som tur är så är jag ledig hela nästa vecka. Jag har bytt bort en natt samt tagit ledigt en så det ska bli skönt i allafall.

Tror mig behöva det faktiskt!

Inga kommentarer: