tisdag 23 augusti 2011

Det

går framåt..är inte lika svullen länge har syn på båda ögonen och så har det börjat klia...men det är mindre trevligt att man ska klämma på kinden börja under ögat och gå neråt mot munnen å så gör det förbannat ont. Och så kommer en vidrig smak munnen eftersom varet rinner ner i munnen...urk blä kan jag säga...och det ska jag göra minst tre gånger om dagen. Å man luktar ju inte godis ur munnen under dagarna..jag borstar väl tänderna så där 8 gånger om dagen. Men är på bättringsvägen kan jag ju erkänna. Är inte lika trött och feberfrossar inte längre. Och orkar vara med lite mera i vardagen.

Imorgon tänkte jag gå förbi jobbet en snabbis medans min son ska till läkaren och kolla sin hals han haft ont i nu under en veckas tid. Får väl se vilka som jobbar.
Men i kväll ska jag mest njuta av att sitta i soffan och glo på tv med sambon.

Inga kommentarer: