torsdag 25 augusti 2011

Idag

tror jag att jag å sambon kommer att ryka ihop så stickor och stån flyger omkring. Säg mig inte varför man har bara en känsla av det...om det beror på att sambon är orolig för den kommande ekonomiska sits pga mina kommande tandläkarbesök. Eller nåt annat kan jag inte svara på. Fast jag blir lite irriterad.

Jag köper aldrig dyra saker utan att prata med sambon...men han har slutat prata med mig ang sina inköp. Först va det platt tvn...sen en mediabox som han användt ca tre gånger...å så vad det baslåsa och grejor till bilen...sen massa så saker jag inte kommer ihåg. Sen slog han till med en kamera för 4500 sen en gps för säkert en tusenlapp...och så nu nån grej för att lyssna på radion med i bilen...när vi har fullt funkionsduglig sterio. Å så gick han och köpte en micro för 2500 med massa fina funktioner. Något som vi aldrig kommer använda de till...vi tinar mat eller värmer mat i micron.
Så jag bara funderar lite på...vad är det med han? Varför håller han på så här? Jag vill ju att vi ser till att alla barn har kläder nya jackor och skor inför hösten/vintern. Sen kan man handla. Och så varje vaken stund han har så sitter han på blocket och surfar runt och letar bil...jag håller på och går i bitar.

Förut så prata vi om allt nu pratar han bara om vad han ska köpa och vilka projekt som han vill göra...jag känner mig överkörd och åtsidosatt.

Inga kommentarer: