måndag 1 augusti 2011

Full

packad bil...inte en pinal till kommer in så nu är vi klara för avfärd inatt...jag är väl lite grinig på att vi ska åka redan kl 02 men visst blir ju kul att stå i hamen och vänta i ca 1 timme innan vi får komma på båten.

Nu är ju jag så där laddad inför resan. Jag ser mest framemot att få komma hemmifrån fast det är med blandade känslor. Mina två stora ska ju vara hemma själva...nu ska ju dottern ha sina två kompisar här åxå så tror inte det blir så mycket som händer mer än små tjafs mellan bror och syster. Och båda jobbar ju så blir nog lugnt bara helgen jag är lite rädd för. Men min bror och min syster samt mamma har lovat att åka förbi lite då å då och kolla till hur dom har det.

Dom tre små dom har resfeber. Lilleman ha har velat åka sen i fredags men tjejerna har haft svårt att fatta att vi ska åka på dagen dit och sen på natten hem...det va ju tvärtom när dom åkte med farmor å faster förr förra sommaren. Men gissar på att får vi bara in dom i bilarna i kväll så släpper nog allt.

Så det kommer vara tyst här på bloggen tills jag är åter hemma. Ha det gott alla å gör inget jag inte skulle göra.

Inga kommentarer: