torsdag 25 augusti 2011

Det

vart inge bråk idag...väldigt tråkigt. Det hade ju kunnat hänt att det hade kunnat bli lite make up sex...men det uteblev.

Istället bjöd sambon mig på lunch på mc donalds och en klippning. Klippte av ca 40 cm av håret så nu kan det växa fritt igen ett tag framöver. Sen va jag förbi tjejerna på jobbet och tog en kopp kaffe och prata lite. Och det verka som dom var lättade att se mig och att jag börjar bli frisk. Det värmde i hjärtat att veta att dom faktiskt va orolig och att dom bryr sig om en lite. Men jag är fortfarande väldigt trött i kroppen efter inflammationen Samt att min mage rasa lite av antibiotikan så lever mest på fil och yougurt. Så är svin trött på kvällarna. Sover som en sten efter kl 22...eller så håller jag på att bli gammal inte vet jag.

Inga kommentarer: