tisdag 16 augusti 2011

Jo

hon denna dära...Mona frågade ju om det dära om att ens karl flörtar med nån annan. Och vad man tycker om det.

Har väl för mig att jag talat om det tidigare. Men tar det igen då.
Jag har inga problem med att sambon flörtar lite så där oskyldigt. Eller att nån annan flörtar med han. Så länge han stannar vid att bara små flörta. Alla behöver man ju lite bekräftelse. Å i ett förhållande som man är trygg i så är det väl helt ok...men vad för uppsåt med flörtandet man har är ju det som är det viktiga i mina ögon. Flörtar man för att bara kolla lite och egobosta lite fine. Men flörtar man för att man har en tanke att det ska leda till nåt...ja då börjar vi tala annat här.

För just tanken barkom är väl det som räknas. Som med presenter. En ring från en automat kan ju vara mer värd en en ring värd 200000. En stilla flört med kassörskan eller liknade eller en rejäl flört med jobbarkompisen.

1 kommentar:

FrökenHelin sa...

Bra skrivet och jag håller med!