söndag 27 juli 2008

Aldrig mer!!!


Nej har på stående fot bestämt mig för att aldrig mer dricka mig full på rosevin...funkar inget bra ihop med sol värme å tjejkväll...inte ofta jag går hem från krogen kl 23.30...


För att gå ut till bussen för att åka hem...satt där i mitt sus å dus...när en afrikan sätter sig brevid å snuskar sig å inte lyssnar på vad jag säger...ber han vänligt men bestämt att gå sin väg eftersom jag inte var intresserad av något sällskap...tror ni han lyssna?


Nej bad han flera gånger att gå men ilsknar till efter en liten stund reser mig upp å tjångar till han i bröstet med handväskan...gastar lite å svingar igen då fick han eld i röva å börja lubba men jag efter å dunkar han ett par gånger till i ryggen med hansväskan innan han fick upp farten...hoppas han lärde sig en läxa...jag fick ju nöjet att ringa runt å berätta mitt lilla äventyr *L*

Mig ger man sig inte på ostraffat *asg*


Men hade en trevlig kväll dock har jag valt att förtränga vissa saker jag skrivit på sms...det jag inte vill minnas kommer jag ej ihåg!


Synd bara att det finns bild bevis.....

Inga kommentarer: