lördag 26 juli 2008

Jösses

ja du pojkvännen gjorde nog bort sig lite idag...följde med in i en sko affär med tre tjejer...ja du...blodådern i pannan vart ju inte direkt mindre om man säger så...*L* men han ska nog inte klaga blev ju bara 6 par skor å bara två att byta...det kallas succe*L*

Va nog ganska så slut när jag väl kom hem...fick ju åka ett par vänder innan jag landa...först hem å hämta lappen så jag kunde lösa ut mitt paket...sen hämta dottern på stan...sen mc sen hem...landa med rumpan i soffan vid 23.30 greja lite sen prata lite med sonen å gräla lite stilla med dottern...luta sig tillbaka å kolla lite tv...för att vakna efter 4 timmar med fjärren i ena handen å mobilen i andra...det va bara att skriva färdigt smset å stänga av tvn sen lägga sig i sängen för att upptäcka men jag är pigg...spendera ett par timmar å på att chata lite sen tala men pojkvännen...men nu så kanske man börjar på att kunna somna om...trots att sängen känns tom.

Ikväll hägrar en tjejkväll så det kan bli farligt...he he men så gött att bra få slappna av lite å snacka lite blaj...har ju en ny kärlek att skvallra om...nej om man skulle försöka somna om lite så det är dax att korka upp!

Inga kommentarer: