torsdag 31 juli 2008

Vansinnet sprider sig...

Vad vissa ska ha svårt för att ta ett nej!
Om någon skulle be mig att få vara i fred och tänka så skulle jag ta det och inte skicka 50 sms på 4 timmar...ja se vissa karlar kan tydligen inte ta ett nej!!! Vart kommer alla puckon ifrån? Vet bara att jag denna gång finns närmare tillhands för min älskade vän!

Annars har det varit en händelse rik dag...Jag å pojkvännen hade ett litet utvecklingsamtal på fm om hur vi ska lägga upp vissa strategier. Kändes gott att ha ett gemensamt beslut att gå efter ang vissa saker som sker.
Efter det så drog taxi verksamheten igång åka å köpa ett nytt lås, hämta cykel åka ut till Mor Å Far å ta vinkelslipen å såga av låset på dotterns cykel, sen lämpa av den hos kompisen hon var hos.

Tillbaka hem hämta upp sonen å datorn...åka till Willy´s å handla cola, kånka upp dator till hans kompis två trappor upp med spiral trapp *pust*

Sen gick färden mot pojkvännens kvarter bara för att upptäcka att om man ska grilla kan det kanske va bra att köpa grillkol...halva familjen upp på cyklar å i väg till maxi halv vägs dit får den minsta av sällskapet pyspunka så det vart till att gå resten av biten...handla det vi skulle ha haft första gg...förbi macken å pumpa luft i däcket komma över vägen å möta min dotter gåendes med en vän i släp tåg å bestal oss på ena cykeln...va bara att traska sista biten hem för mamma...hemma tända grillen å kasta på revbensspäll å invänta den ljuva doften...
Gästerna som skulle dykt upp fick inget meddelade förrens maten va uppäten å lika bra va det *L*

Så nu är jag trött varit en fara runt å flänga runt dag...så nu blir det natt natt



kram

2 kommentarer:

Tommy68 sa...

Fan, det händer saker märker men vem fan är det som skickar 50 sms nu då??? är det fjanten från Stockholm som inte fattar när saker o ting är döda o begravna???

Kramar

GudinnanT sa...

Ha ha nej du han snoppa jag av bra sist så han lär inte hitta upp från sin djuuuupa grav ;)

Nej det handlar om min fru...och du vet vem som du varnade henne för ;)