torsdag 17 juli 2008

Oj

vad det kan regna...vakna vid 11 tiden över att det regna så att jag fick springa runt å stänga fönstren som stog öppna...undrar om det var nån av grannarna som vart glada över att se en naken Tezcie springa runt yrvaken med håret på ända...dock inget knullrufs...då man fått sova alena...



Väl tillbaka i sängen drog jag täcket över huvudet å somna om...fast hade ju en tanke att va uppe igen vid 12 men det vart lixom inte så...vakna till vid 15 tiden...va tydligen i behov av att sova lite...



Något jag har funderat över är detta med sömn....hur kommer det sig att man kan klara sig på så lite sömn bara för att man är lycklig? Är det alla lyckoendofiner som kickar in? hmm kanske ska forska mer i ämnet å söka bidrag. Mer pengar i kassan skadar ju aldrig*L*. Kanske inte så dum idée trots allt. Kan ju forska i ämnet sex å samlevnad å sen ha världens bästa ursäkt till att spendera instängda i ett rum i ett par timmar...kanske ska ljudisolera ett rum i forskningens namn he he he





Snart är lugnet hemma över...dottern kommer hem från två veckor i Göteborg. Leva med en tonårsdotter som är lik en själv är inte alltid muntert...tur att sonen är lugn som en filbunke.


Så snart ska det slängas i dörrar å spelas musik å gastas över sånt som inte ens i vanliga fall är värt att lägga energin på.

Kan inte påminna mig att man va likadan själv men min kära Mor brukar säga att jag får igen...kan inte i min vidaste fantasi påstå att jag någonsin va besvärlig *visslar oskyldigt*



Börjar kurra lite i magen kanske dax att rota lite i skåpen å se vad man kan finna för överblivet skräp...



Inga kommentarer: