tisdag 22 juli 2008

Ska väl förtydliga lite...

Det är så här...
Jag har två barn en av varje. En stöpt i samma form som mig själv...å en som inte liknar nån...deras far pratar jag inte direkt med för att jag tycker att han har gjort bort sig så många gånger trots att jag gett han så många nya chanser. Så nu är dom så stora att dom själv kan bestämma över sitt eget umgänge med sin far så jag lägger mig inte i över huvud taget. Har aldrig heller låtit min besvikelse gått ut över barnen det är ju inte deras fel vem jag valde till deras far.
Nog om det.
Nu till det viktiga...
min pojkvän(Jens) har 4 barn en med en gammal bekant i från samma gäng. Å hon kan va riktigt normal i mellan varven...
Sen har han tre barn med ett riktigt pucko eller ja..kanske är lite för snällt ord...men väljer det för att ha en benämning på människan.
Detta pucko är så bitter å egoistisk att hon använder barnen som medel för att hota och trakasera min pojkvän som det behagar henne. Det trillar in hot via msn å mobilen dagarna i ända...anmälningar till socialen då hon inte får som hon vill...nu när jag å Jens dejtar så håller hon på å skickar massa till mig på andra sidor på nätet om att han springer å är otrogen å att jag ska anmälas för en massa saker.
Bitterheten lyser lixom igenom å genomsyrar allt.
Allt saknar ju grund men skapar en otrygg tillvaro för barnen så det är ju dom som blir drabbade i längden hela hela tiden.
Men man blir ju väldigt trött av att jämt behöva försvara och hela tiden veta att hon gör allt för att förstöra för oss.
Nu är det ju så att denna gången har hon mött sin över kvinna...skulle aldrig låta mig besegras av en sådan människa...nog för att jag misstänker att hon med all sannolikhet inte kan var riktigt frisk. För en frisk människa säger å gör inte som hon gjort å gör.

Så nu kanske ni förstår varför jag kastar ur mig lite konstiga halv krypiska saker. Försöker att låta bli å skriva allt för mycket om det då jag helt enkelt inte vill att hon ska få ha så stor del av mitt liv. Det hon sysslar med kommer ju att upphöra av naturliga orsaker för hon gräver ju sin egen grop...

nej nu har jag kräks färdigt för idag...

Inga kommentarer: