lördag 19 juli 2008

Suck

Jag blir så himla trött...varför ska man smuts kasta å hålla på.
Det kostar ju så pass mycket mindre att bete sig vuxet. Jag skiter i vilket...men snälla låt inte barnen hamna i kläm i mellan...det skadar dom bara för resten av sitt liv!


Annars har detta varit en rätt så lam å slö dag...sett sonen ett par timmar innan LAN behovet blev för stort igen...blir lika full i skratt åt att mina barn ha samma humor som mor sin...men hur kommer det sig att vissa betenden sitter i generna...kan se att sonen har samma rörelse mönster å maner som far sin som han träffar så himla sällan. Kan ju fatta att mina tokigheter smittar av sig...man blir som man umgås...fick inte hem nån dotter idag heller...hon hitta på ett ytterligare alternativ...att åka till Vänersborg å spendera ett par dagar med sina gamla kompisar där...ja ja inget förvånar mig när det gäller henne...men blir ändå glad över att hon håller kontakten med sina kompisar...för vem vet vad som kan dyka upp från ens förflutna...he he he





Nej nu ska jag ta och borsta tänderna å sen sitta å vakta dörren...anfall är ju bästa försvar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland dyker det upp dynga som inte går att få bort ifrån mörkaste dåtiden ;)
Hoppas du vaknar tryggt i den famn!

GudinnanT sa...

Nej du börjar vänja mig vid att simma i skiten ;)