onsdag 23 juli 2008

Idag

har bara varit en lugn å stilla dag...hämtade hem sonen från LANet så nu kan syskonen börja bråka igen...nej dom bråkar inte så ofta å gör dom det sitter mest sonen å kollar på syster å flinar...men kramas lite kunde dom göra eftersom dom inte setts på nästan 3 veckor...så söta så..inte för att det håller i sig i så många minuter men ändå!

Varit över å kramat lite på pojkvännen har jag hunnit med åxå...var ju tvungen att få mig en dos i dag med...men den jäveln...retas ju...*surar* hetsa upp mig när han VET att vi inte kan gör nåt åt det FY dig *L* Men kan kanske få till en mys kväll på fredag så då kan det ju hända att det blir lite löööööving av...det är då fan att det ska va barn å annat krafs att ta hänsyn till...men samtidigt har jag en känsla av att det skulle sluta illa...sist vi va helt barnlediga tog vi ju ikapp det vi inte hunnit med att utforska...å det fick man ju lida för sen.

nu kryper jag ner å drömmer våta drömmar natt natt!

2 kommentarer:

General Pansar sa...

Jag retas aldrig om viktiga saker ;)

GudinnanT sa...

öööhh jo det gör herr general visst!