måndag 28 juli 2008

En varm dag...

Suck en riktigt varm å klippig dag har det varit...åskan drog över en snabbis å gav lite svalka...mullrar långt bort i bakrunden...sen ha en tonårsdotter på köpet i denna värme...frestar inte alls på tålamodet då!
Kunde ha sålt henne billigt dag...sen när brodern leker irritera leken med mamma blir det ju inte direkt lättare att behålla tålamodet...mer än en gång i dag det pyst över...ber om ursäkt om jag tappat tålamodet idag men ibland har även lilla jag en gräns för vad jag tål!


Just för tillfället känns livet lite allmänt pissigt så det hjälper ju inte direkt saken heller. Har för mig att det kallas för ångest...lovar å svär på mitt alldra heligaste tangentbord att aldrig mera ha mobilen igång på krogen...eller för den delen bli så där as full kan ju vara ett bättre löfte...

2 kommentarer:

General Pansar sa...

Men lilla vännen... Mobiler är bra att ha ibland ;)

GudinnanT sa...

Ja men ska installera en fyllesms spärr!!!