fredag 1 augusti 2008

Oj oj oj...

Man kan inte bli mer än förbannad...Att nån är så dum så han tror att han kan tvinga fram något...man bråkar inte med min fru ostraffat!
Att det kan vara så svårt att förstå att när man säger nej tack jag vill inte mer...kan man inte tvinga fram något som inte finns där då. SUCK!!!!!!!!!!!!!!

Annars har det var en en ganska så lugn dag...som startade med en rivstart....nån som tydligen drömt nåt trevligt på morgonkvisten....varit på AF en sväng å visat upp att man gör det man ska när man är arbetslös...sen över till min fru å sitta pass å mota puckon bort från porten! Men frun min va lite hungrig så vi for iväg till Mc å tryckte i lite mat i magen...prata å fnissa lite...efter maten lagt sig som en fettboll i magen åkte vi över till svärmor å fika å prata lite strunt. På vägen hem så hämta vi upp dottern å hennes bästa vän å med deras två cyklar hängades bak på bilen svicha i vidare i den fina sommar dagen...
Vid 17 landa vi i yttre delen av somalia för att springa iväg till närmaste affär å handla nåt att bränna på grillen...

Men gott blev det i allafall.
Men jag ber bara efter en sak av tomten i år...ett par inbyggda hörselproppar...som är inställda på dotterns tjafs å gnäll...men ska inte klaga...hon skulle utan att blinka hjälpa sina nya plastsyskon. Så det kan faktiskt hända att tomten faktiskt är snäll mot henne med i år *L*

Men hon ger sin mor många glada skratt varje dag det kan jag inte neka till...hon har ju en förmåga att berätta en historia med bara en massa ljud effekter å en massa gester...undra vad hon kommer att bli när hon växer till sig...kan se mig själv i henne så pass mycket ibland så det går en rysning längst ryggraden. Men jag vet ju att jag klarade mig väldigt bra...å märks att hon fått mitt huvud så är inte ett dugg orolig...kanske slutar likadant för henne som sin mor...träffa mannen i sitt liv 18 år senare *L*

Så tillbaka med nya friska tag i morgon natt natt

Inga kommentarer: