lördag 23 augusti 2008

Ok...

hur kan man vara så trött men ändå inte vara så trött att man sover som man ska???

Men måste från nästa vecka få ordning på dygnsrytmen...börjar ju jobba då så kan vara en fördel att ha lite ordning på torpet.

Annars flytet livet på med sedvanliga hot å trakaserier...men jag har ju bestämt mig för en plan för länge sen så nu håller jag hård nackad den!
Vet att många av mina vänner är väldigt förvånad över att jag kan hålla mig så lugn. Dom om några vet ju hur enkelt jag brukar säga ifrån å se till att mottagaren förstår meddelandet Den det är synd om är ju pojkvännen...det är ju han den stackarn som får lyssna på mig när jag bubblar över titt som tätt!

Nej nu ska gudinnan spola upp ett bad å lägga sig i blöt å fundera på lite planer inför kvällen ;)

Inga kommentarer: