tisdag 5 augusti 2008

Det

borde sitta ett foto på biblioteket av mig...på den skulle det stå denna person får max låna 5 st böcker annars riskerar hon allt socialt liv!

Var uppe på stora biblioteket med små töserna igår tänkte eftersom min bokmals gen hoppat över mina egna barn kanske jag kan tvinga den på andras barn...skulle behövt en skottkärra för alla böcker som skulle släpas ut till bilen ;)

Annars va gårdagen mest en sitta inne dag...fattar inte, nog första gången på minst 4 veckor som jag somnat före 01...men så vakna jag kl 4.40 av att jag va genomsvett åxå kanske inte så bra att somna under täcket med mysbyxor å långärmat blir lite svettigt faktiskt. *L* Så när Jens trilla in vid 6 tiden va jag lagom på väg å somna om...fatta inget av vad han snacka om...men tror han kände detsamma när jag väckte han vis 13.30 tiden när vi kommit hem efter en snabb visit hemma i hovsta.

Sen är det den 5 augusti idag vilket betyder att det är en månad sen jag å Jens börja ha sex regelbundet så allt efter det med nån annan räknas ju som otrohet...allt innan är ju inte relevant! *S*
Nu ska jag sparka på latmasken å börja fixa till lite mat...

Inga kommentarer: