torsdag 14 augusti 2008

JA!

Jag har sovit en hel natt!
Inte för att jag kan komma å säga att jag är pigg å utvilad långt i från...men känns i kroppen att jag är mycket fräschare!


Men märker att pojkvännen har inte sovit som han ska...han är ju trots allt natt arbetare så han kropp är ju helt enkelt van vid andra tider. Men börjar kännas att vi är på olika tidsrytmer...
Det börjar tära lite på mig...Men ska ta i tu med det senare i dag...för jag orkar inte längre leva med nån som hela tiden är trött trött trött...jag har visst förståelse för det handlar inte om det men jag har faktiskt vissa behov i livet å som jag inte kan leva utan. Jag måste faktiskt nångång få känna att jag faktiskt är betydelsefull nog att ofta tid på.
Så just nu är jag rätt så låg å inte direkt på mitt topp humör...

Inga kommentarer: