lördag 30 augusti 2008

Fejat

i 12 timmar...först så tvättade jag ju...sen vek å sorterade jag tvätt...sen väckte jag Pojkvännen genom att skicka in sonen med lite vatten...fick ju önskad effekt vill jag lova...sen åka iväg å köra sonen till lasergame parti med kompisarna...åka förbi å handla med grejorna för att kunna baka inför kalaset imorgon...hem å plocka fixa å dona i ordning på tösernas rum vart kanon bra! Å dom vart hel nöjda! Sen var det bara att fixa lite mat åxå magen började kurra...men sen så städade jag av kök hall å vardagsrummet! Jävlar vad jag kan städa om jag bara vill...*L*

Men sen så ringde dom från pojkvännens jobb å hade kris så han får åka iväg å akut jobba ett par timmar i natt...så bakningen blev det inget med förutom tårtan som står å väntar i kylen som pojkvännen min så fint la ner hela sin själ på!

Men men kalaset är ju inte förrens kl 16 kan nog hinnas sno ihop nåt ska du se...

Nej nu tänker jag faktiskt ta å lägga mig rak lång framför tv å låsas som jag tittar fast jag sover!

Inga kommentarer: