onsdag 13 augusti 2008

Som alla

andra å sova på nätterna hör tydligen inte till mina vanor...hur jag än vred å vände på kunde jag bara inte sova...vid tre kunde jag somna till i två timmar...för att vakna pigg som en mört!

Det va bara att gå upp å sätta mig i köket å läsa en timme...somna om å vakna vid 8.30. Sen har det varit fullt ös medvetslös halva dan...
Har varit så jävla trött hela em/kvällen så jag vet inte undet vilken sten jag skulle behövt gömma mig...Men snart snart snart så är det legimt att somna för natten hoppas på en hel natt sömn...

I´ll be back!

2 kommentarer:

Tommy68 sa...

Lika här, skitsvårt att sova om kvällarna ju:(

Kram

GudinnanT sa...

Ja du man ligger ju där å vrider å vänder på sig i många timmar annan den efterlängtade sömnen kommer...man är ju som en levade zombie var å varannan morgon! Så jävla trött på att vara trött!!!