fredag 8 augusti 2008

Dagen

efter...
fler fakta dyker upp i den lilla stöldhärvan...hmm får nog bestrida visa saker i anmälan...för man får inte gå ut och hämta saker i cykelkorgen...för det kan komma vart som helst ifrån...sen i en en liten koja i skogen hittades det fröpåsar...SUCK! Denna historia är inte slut riktigt än det är en sak som är säker!

Sen så gick jag i fällan idag...barnens mamma sms:a att hon sprungit på ena tösen i centrum...å där får dom ju inte vara så vi släppte allt för händer å fötter å raska i väg...bara för att upptäcka att hon helt enkelt ljög för att se vem jag var...men jag var snabb på foten å gick en annan väg...å vände hemåt för att hitta tösen hemma...fy fan utnyttja våran oro över barnen för att få se vem jag är...så jävla lågt...sen börja terrorn...men nu har hon gått för långt å gett sig på flera folk å helt fel folk dessutom! Så nu kan kriget börja på riktigt det kan jag lova !!!!!


Så på med med krigs målingen här ska det börjas smyga i buskarna *L*

Inga kommentarer: