söndag 24 augusti 2008

Fina fröken löken...

va ute å svängde sina lurviga igår...trevligt att bara sitta å snacka skit med vännerna å skratta å bara vara är ju nice!

Kvällen började ju bra...väl framme så tappar jag spritflaskan så den går i backen i tusen bitar...men som tur va hade värden gjort bål så det fanns dricka ändå!

Men ska nog inte cykla på herrcykel utan bakbroms när jag är lite på snusen...vingla till å på nåt vis trilla jag så jag slog i armhålan å ena knät. Å visst hoppa kedjan så jag fick leka mekaniker i mörker men är ju en sjuhelvetes mekaniker så det fixa jag lätt sen upp på cykeln igen...tog mig hela vägen hem utan någe mera vurpor...kasta in cykeln på baksidan å sen runt å in genom ytterdörren...väl inne snubblar jag på en hög med skor...sen kom det svåra konststycket att få av sig jackan...kanske går bättre om man tar av sig väskan först men är inte säker...sen av med kläder å i säng...konstigt nog ville inte pojkvännen sova brevid mig i morse...kan inte förstå varför?!
Ja ja man lever ju bara en gång så varför inte leva fullt ut?
Nu ska fina fröken gå å lägga sig å glo i taket ett tag...

Inga kommentarer: