torsdag 21 augusti 2008

Höst!

Jaha då va det höst skolorna börjat å regnet öser ner!

Men gudinnan har fått nytt jobb så nu är det slut på slöandet å slappandet...men ändå skönt att ha ett jobb jag vet ju med mig att jag funkar bäst när jag jobbar allt flyter ju bättre på, saker blir gjorda fortare konstigt nog när man jobbar när man har mindre tid...men pojkvännen lär ju bli mindre glad när han upptäcker hur jag funkar när jag jobbar...he he he he han som tycker jag redan nu är jobbig å städar å bökar...

Men sen har jag varit till polisen å lämnat in material ang polisanmälan om olaga hot...har ju samlat på oss en massa skriftligt bevismatrial så denna gång kommer nog damen inte undan lika lätt som hon alltid lyckas gjort...den jag prata med så väldigt bister å bestört när hon såg materialet...

så till nästa gång tuuudillu!

Inga kommentarer: