måndag 1 september 2008

Dagen efter...

kalaset som gick bra utan några större fladäser...folk kom, folk gav presenter, folk fikade å pratade. Folk gick hem å lämnade en jätte disk efter sig...hmm kanske ska börja med att tvinga alla som fikar diska sina egna koppar å fat innan dom får tillåtelse att gå hem...

Sonen verkade nöjd iallafall så kalaset räknas som lyckat.

Idag fyller pojkvännen nästan 40 bara ett år kvar...*L* jag önskar att jag hade haft lite bättre med pengar men just nu är ju inte läget så...för då hade jag köpt både det ena å det andra till dig som jag vet att du skulle tycka va lika kul som en kartong med magnetknäppning. *ASG* Kunde du inte vart född några månader senare så vi hade kommit lite bättre i fas? VA!! väldigt olämpligt å ohyfsat tycker jag *L*
Får väl se vad för folk som dyker upp idag å fikar i stället...å dom kanske man kan få att diska efter sig ?!


Själv skulle jag vart iväg och jobbat men drabbats av en förkylning så blir hemma några dagar istället.
Nu hägrar en vecka framför oss med bara stora barn hemma får väl se om det blir något lugnare eller om det är någon tonåring som tar lite sats å ser sin chans att bråka å ta lite plats... men den är ju en aningen lättare att handeras med hon har jag ju satt på plats så många gånger så hon går ju bara till en viss gräns...

Nej nu ska jag ta å slamra lite i köket å se om födelsedagsbarnet behagar vakna...

1 kommentar:

Anonym sa...

jupp 1 år kvar tills jag ska segla in i dimman som en fjortis ;)