fredag 26 september 2008

En stal

så då stjäl jag med!

När du ändå är här kan du väl vara så snäll o svara på några korta frågor som jag ärligt stal från Big T blogg som i sin tur stal den från Tranas blogg.."

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför “träffades” vi?
4. Tycker du om mej?
5. Hur hittade du hit?
6. Är du en återkommande besökare?
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?

1 kommentar:

Tommy68 sa...

1. Tommy...BigT
2. Ja, det måste jag tycka:)
3. För några år sen på en datingsajt någonstans på nätet, klickade direkt...i vänskaplig mening:)
4. Ja fan, kan man göra annat;)
5. Du skrev i min blogg, såg adressen o kollade läget;)
7. Ja, fast vägrar skriva snart pga fjanteriet med "ordverifiering";)
7. Energisk
8. En stor lägenhet till er alla 8
9. Nu var det ett tag sen men det kommer väl snart vill jag tro:))