onsdag 10 september 2008

Men vad

vilken dag är det idag?!

Söndag??????? Eller va?! Fattar nada....Å vilket datum är det egentligen?

Är helt lost i dagarna...men satte mig ner å tränade på i vilken följd dagarna kommer å räknade på alla fingrar å tår så nu vet jag!

Det är onsdag 10/9 år öhhh 2008

Nu när man snurrat till det på schemat å bytt turer fram å tillbaka bara för att byta tillbaka allt igen!!! Då blir man inte annat än lite lätt snurrig! Inte för att det är nån större ovanlighet menar jag...


Annars är livet gött pojkvännen ledig denna vecka så vi hinner faktiskt prata med varann så båda fattar vad vi pratar om...å detta med att krypa ner under täcket samtidigt flera dagar i rad...är det sånt pojkar å flickor gör när lampan är släckt?!

Annars så är livet mest som vanligt menar jag ...lite skitkastning där å smutskastning där...men det är ju inget som till hör ovanligheten..det har ju snarare blivit vardag...
Men som många vet...ju mer skit man kastar desto djupare hamnar man själv där i...å jag kastar ju bara vatten några gånger om dagen å brukar jag syssla med inne på toa...

Men fick mig ett gott skratt idag...lyssna på min dotter å hennes tjat på styvfar...he he he så gött när hon tjatar på nån annan *ler stort*

Men nu ska jag ta och flacha lite för grannarna...

Inga kommentarer: